Jordi Garreta Bochaca

Catedràtic d'Universitat

 Descarregar Pdf
Dades personals
jordi.garreta_bochaca

Àrea de coneixement: Sociologia

Adreça: Av. de l'Estudi General, 4. 25001 Lleida

Despatx: Facultat d'Educació, 3.20

Telèfon: 973 706 593

E-mail:  jordi.garreta@udl.cat

 

https://lleida.academia.edu/JordiGarretaBochaca

https://www.researchgate.net/profile/Jordi_Bochaca

Docència

Grau en Educació Infantil:

  • Sociologia de l’educació
  • Treball final de grau
Línies d'investigació
  • Sociologia de l’educació
  • Sociologia de les migracions
Projectes de recerca destacats
  • Asociacionismo e inmigración africana: funciones latentes y manifiestas. Nombre d’investigadors: 12. IP: J. Garreta. Ministerio de Educación y Ciencia (CSO2008-01122). Durada del projecte: 2009-2012.
  • Familias y escuelas. Discursos y prácticas cotidianas sobre la participación en la educación obligatoria. Nombre d’investigadors: 15. IP: J. Garreta. Ministerio de Economía y Competitividad (EDU2012-32657). Durada del projecte: 2013-2015.
  • La diversidad cultural en la escuela: discursos, políticas y prácticas”. Nombre d’investigaros 14. IP: Jordi Garreta. Ministerio de Economía, Industria y Competitividad (CSO2017-84872-R), Durada: 2018-2021.
Darreres publicacions
  • GARRETA, J.; MACIÀ, M. Y LLEVOT, N.(2018) "Religious education in state primary schools: the case of Catalonia (Spain)". British Journal Of Religious Education, 2018, Vol.(40)2, 1-10.
  • GARRETA, J.; MACIÀ, M.(2018) "Accesibilidad y alfabetización digital: barreras para la integración de las TIC en la comunicación familia/escuela". Revista de Investigación Educativa, 2018, 36(1), 239-257.
  • GARRETA, J.; LLEVOT, N. (2017) "Migración y codesarrollo desde Cataluña: un análisis de sus fortalezas y debilidades". Revista internacional de estudios migratorios,vol. 7(1), núm. Especial, p. 46-74.
  • GARRETA, J; LLEVOT, N.; BERNAD, O.; MOLET, J.; DOMINGO, J. (2017)"Diversidad religiosa en las escuelas de Cataluña: de la teoría a la práctica". Ehquidad International Welfare Policies and Social Work Journal, 2017, núm. 7, p. 43-80.
  • GARRETA, J; LLEVOT, N.; BERNAD, O. (2017) "Análisis de la diversidad religiosa en el sistema educativo catalán (España)". Orientamenti Pedagogici. Rivista Internazionale di Scienze dell'Educ., 2017, vol. 64, núm. 368, p. 323-342.
  • "GARRETA, J.; MACIÀ, M. (2017) "La comunicación familia-escuela". Familias y escuelas. Discursos y prácticas sobre la participación en la escuela., 2017, p. 71-98. PIRAMIDE.
  • GARRETA, J. (Edit.) (2017) "Familias y escuelas. Discursos y prácticas sobre la participación en la escuela". PIRAMIDE.
  • GARRETA, J; LLEVOT, N.; BERNAD, O.; MOLET, J.; DOMINGO, J. (2017) "Diversidad religiosa en los centros escolares de Cataluña: religiones y multiculturalidad". Editorial Milenio.
  • GARRETA, J. (2016) "Asociacionismo e inmigración. El papel de las asociaciones de inmigrantes en España". Intercambio/Échange, 2016, vol. 1, núm. 1, p. 164-180.
  • GARRETA, J. (2016) "Fortalezas y debilidades de la participación de las familias en la escuela". Perspectiva Educacional, Formación de profesores, 2016, vol. 55(2), p. 141-157.
  • GARRETA, J. (2016) "Las asociaciones de madres y padres en los centros escolares de Cataluña: puntos fuertes y débiles". Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 2016, vol. 19, núm. 1, p. 47-59.
  • GARRETA, J. (2016) "Associationism among African-origen immigrants in Spain". Garreta, J. (Edit.). Immigration into Spain: evolution and socio-educational challenges., 2016, p. 197-216. Peter Lang.
  • GARRETA, J. (2016) "Associationism among African-origen immigrants in Spain". Peter Lang.
  • GARRETA, J. (2016) "Asociacionismo e inmigración africana en España". Escala, L. (Edit.). Asociaciones de inmigrantes y fronteras internacionales. Tijuana, El Colegio de La Frontera Norte., 2016, p. 21-45. El Colegio de la Frontera Norte.
  • GARRETA, J.; LLEVOT, N. (2015) "Family-school communication in Spain: channels and their use". Ehquidad International Welfare Policies and Social Work Journal, 2015, núm. 3, p. 29-48.
  • GARRETA, J.; LLEVOT, N. (2015) "El asociacionismo africano en España: una realidad incipiente". Studi emigrazione/ Migration studies, 2015, vol. LII, núm. 197, p. 141-157.
  • GARRETA, J.; PETREÑAS, P.; MASSANA, M. (2015) "Mercat i societat plural: la immigració a la comarca de la Noguera i els seus impactes".  Sabaté, F. (Edit.). Sabaté, F. (Edit.). El Mercat de Balaguer. Una cruïlla., 2015, p. 267-283. Edicions de l'Ajuntament de Balaguer.
  • GARRETA, J. (2015) "École, famille et diversité culturelle en Espagne: évolution et enjeux". Kiprianos, P. & Pourtois, JP. (Dir.). Family, School and Local Societies: Policies and Practices for Children, 2015, p. 44-55. Université de Mons.
  • GARRETA, J. (2014) "La interculturalidad en el sistema educativo, logros y retos". Gazeta de Antropología, 2014, vol. 30, núm. 2, p. 1-26.
  • GARRETA, J. (2014) "La participación de las familias en la escuela: una cuestión pendiente". Documentación Social. Revista de Estudios Sociales y de Sociología aplicada, 2014, núm. 171, p. 101-124.
  • GARRETA, J. (2014) "Familias inmigradas, escuelas y participación". Blanco, C. (Edit.) Movilidad humana y diversidad social en un contexto de crisis económica internacional., 2014, p. 235-251. Trotta.
  • GARRETA, J.; LLEVOT, N. (2013) "Les familles gitanes et l'école en Espagne: de l'exclusion à l'inclusion". Orientamenti Pedagogici. Rivista Internazionale di Scienze dell'Educ., 2013, vol. 60, núm. 2, p. 381-396.
  • GARRETA, J. (2013) "Introducción metodológica". Revista Internacional de Sociologia, 2013, vol. 71, núm. Extra 1, p. 11-14.
  • GARRETA, J.; LLEVOT, N. (2013) "Las asociaciones de inmigrantes africanos. Organización, proyección y actuaciones". Revista Internacional de Sociologia, 2013, vol. 71, núm. Extra 1, p. 15-38.
  • GARRETA, J.; LLEVOT, N. (2013) "La mediación intercultural en las asociaciones de inmigrantes de origen africano". Revista Internacional de Sociologia, 2013, vol. 71, núm. Extra 1, p. 167-188.
  • GARRETA, J. (2013) "Emigrar en cayuco a Europa". Análisis del Real Instituto Elcano (ARI), 2013, vol. 16, p. 1-5.
  • GRRETA, J. (2013)"Famílies i escoles. La participació de les famílies en els centres educatius". Ajuntament de Lleida.
   Darrera modificació: