XV Olimpíada de Geografia a la Universitat de Lleida

Descarregar Pdf

Endeguem de nou l’Olimpíada de Geografia a la Universitat de Lleida. Aquest és un concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs (XV edició) que té com a objectiu premiar els estudiants de 2n de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia. Amb aquesta iniciativa, el professorat de Geografia de la UdL pretenem promoure l’interès pels estudis de Geografia entre l’alumnat de les terres de Lleida i de l’Anoia.

L’Olimpíada de Geografia consta de dues fases. La primera ‒la fase local‒ es realitzarà al Rectorat de la UdL el 10 d’abril de 2024. La segona fase ‒estatal‒ enguany se celebrarà a Sevilla. Cada prova local selecciona 3 representants que participaran en la fase final (amb desplaçament i estada pagats).

A més, tots els participants rebran algun obsequi i un diploma acreditatiu. El primer classificat obtindrà com a premi la matrícula gratuïta del primer any dels estudis de grau a la UdL. D’altra part, els tres centres de batxillerat que assoleixien les millors qualificacions també rebran un diploma acreditatiu.

Adjuntem les bases completes i el butlletí per inscriure els alumnes interessats. El màxim d’alumnes per centre és 7.

Cal que ens envieu la butlleta d’inscripció abans del 22 de març al correu jesus.burgue@udl.cat.

Bases de l'Olimpíada de Geografia

Butlleta d'inscripció a la fase local