III Seminari sobre feminismes, identitats i drets col·lectius

Imaginar l'altra: Gènere i alteritat cultural. Dilluns 13 de maig de 2019

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Aula 0.17 Edifici CCC Transfronterer Universitat de Lleida. Campus Cappont
Inici:
seminari3_dones_programa

Ens plau fer-vos saber del III Seminari sobre feminismes, identitats i drets col·lectius que organitzem un any més. Un seminari obert als membres de la comunitat universitària, però que per la seva vocació de transferència social, s'ofereix com a activitat oberta i gratuïta també a totes aquelles persones de fora de l'àmbit estrictament acadèmic que hi estiguin interessades.

Enguany tindrà lloc el proper dia 13 de maig, de matí i tarda, en dues sessions que dediquem a la imaginació de l'alteritat, centrant-nos en les qüestions de gènere i cultura.

La inscripció és gratuïta, prèvia inscripció. Termini d'inscripció 6 de maig de 2019. Per participar-hi, envieu un correu electrònic a: mlladonosa@geosoc.udl.cat

Més informació:

www.gase.udl.cat