Aquest 2020, 4 dels nostres alumnes han estat premiats

4 premis mostren l'excelència dels nostres alumnes

Descarregar Pdf

Els exalumnes del grau de Geografia, Gerard M. Porras i José Lasala han estat premiats pels seus respectius Treballs de Final de Grau. Gerard ha obtingut el premi extraordinari del grau en Geografia i Ordenació del Territori de la Facultat de Lletres del curs 2018-19 i José ha estat premiat pel Consell Social de la UDL pel seu treball "El contenido, el continente, la percepción y la marginalidad urbana en el centro histórico de Lleida".

Pel que fa als exalumnes del Màster, Joan Subiran ha obtingut el premi extraordinari de la Facultat de Lletres de la UdL i l'Èlia Riba, ha obtingut un accèssit dels Premis Càtedra Pirineus UdL pel teu treball "L’activitat ramadera a Andorra: passat i futur. Una aproximació etnogràfica sobre l’activitat ramadera a la parròquia de la Massana".